Jak schudnąć do rozmiaru 36?

odzywianie

Niemal połowa Polek jest niezadowolona ze swojej figury. Zbyt duże krągłości sprawiają, że samoocena kobiet jest bardzo niska. Nic więc dziwnego w tym, że zainteresowanie tematem odchudzania jest tak duże.

Pewnego rodzaju wyznacznikiem szczupłej sylwetki jest rozmiar 36. Co zrobić by wcisnąć się w „S”-kę, lub „M”-kę? Jak schudnąć do rozmiaru 36? O tym i wielu innych kwestiach związanych z pozbywaniem się zbędnych kilogramów dowiedzą się Państwo w dalszej części tej publikacji.

Determinacja, motywacja – czyli kilka słów o podejściu do odchudzania

Skuteczne odchudzanie możliwe jest tylko wtedy, gdy wszelkim procesom towarzyszy systematyczność. Ścisłe utrzymywanie diety i skrupulatna realizacja planu treningowego jest konieczna, by móc cieszyć się szczupłą sylwetką.

Odpowiednie podejście do odchudzania jest ekstremalnie ważne. Na samym początku zawsze towarzyszy nam ogromna motywacja. Jednakże, za każdym razem przychodzą kryzysy i zwątpienie w to co robimy. Jak zatem poradzić sobie z utrzymaniem motywacji na wysokim poziomie cały czas?

Najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie bardzo szczegółowego planu treningowego i diety. Ponadto, powinniśmy notować wyniki treningowe (np czas, dystans czy ilość serii i powtórzeń) oraz postępy. Nie powinniśmy bać się wchodzić na wagę – jednocześnie nie oczekując cudów.

Dieta i trening

Internet to medium w którym znajdziemy mnóstwo różnego rodzaju diet i planów treningowych na odchudzanie. Jak zatem wybrać ten, który będzie jednocześnie skuteczny i odpowiedni dla nas?

Dieta powinna być zbilansowana i zdrowa. Musi opierać się na wysokiej jakości białku (m.in: chude mięso, nabiał), zdrowych tłuszczach (oliwa z oliwek) i węglowodanach złożonych (pełnoziarniste pieczywo, brązowy ryż). Ponadto, należy odpowiednio nawadniać organizm (minimum 2 litry wody dziennie) oraz pamiętać o zasadzie – „mniej, ale częściej”.

Z kolei plan treningowy powinien opierać się na ćwiczeniach złożonych, czyli takich, które jednocześnie rozwijają sylwetkę symetrycznie. Równie często co na siłownię, powinniśmy chodzić na fitness lub realizować ćwiczenia aerobowe (bieganie, pływanie, jazda na rowerze).

Może Ci się również spodoba

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *